duminică, 3 octombrie 2010

stare



Sunt ce am devenit

Si e o schimbare de la cer la pamant

Nu vreau sa vorbesc despre asta

Sunt cateva lucruri care “m`au marcat in trecut” dar care m`au lasat sa trec mai departe

Din pacate acum s au reintors si nu ma lasa sa mai fac un pas fara sa fie si o greseala inclusa.

Si cand credeam ca starea de cacat a trecut parca si ea s a agravat de la o zi la alta.

Cu toate, perioada asta nu o inteleg

Si as face orice sa mi dau seama ce dracu se petrece p`aici

Cand imi vine sa busesc totu` in juru meu

Cum simt ca ma prabusesc

Si oriunde as pica sa nu ma mai ridic de acolo pana toate ar reveni la normal

Sa inchid ochii si abia cand se termina totul sa ma trezesc si eu.

Sa nu mai fie nimeni in jurul meu

Nimeni de care sa depind

Nimeni care sa mi sara in ajutor

Nimeni care ma iubeste sau tine la mine.

Sa fiu uitata si readusa cand va fi bine.

Sa fiu eu bagata intr`un cerc din care nu pot iesi

Din care sa nu ma poata scoata nimeni.

Pauza.

Si pauza pe bune.

Totul reprezinta o culoare. si azi e negru

tigara dupa tigara fumata

cafea dupa cafea bauta

As vrea sa adun tot scrumul si tot zatul si sa`mi bag starile in ele si sa le arunc cat mai departe de mine.




azi numeste`ma epava.

Si nimeni n`o sa inteleaga mai bine ca mine starile astea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate