sâmbătă, 9 octombrie 2010

Noi doi si marea??


De cand e marea noastra??


de cand  totul a inceput de acolo...

de cand sufletele noastre s`au apropiat si usor din doi am devenit unu

un singur eu si tu

doua suflete care erau pe jumatate goale dar s`au reintregit acolo


De ce mi e dor de mare si mi amintesc mereu cu drag de ea?


Acolo sunt si vor ramane amintirile ingropate

si nimeni nu le va sfasia


nimeni nu le va ineca

marea o sa mi le lase acolo.


Amandoi aici

Pana cand

Mereu.


Cu ganduri curate

sau certuri stupide.

De prea mult totul s`a transformat in nimic si nimic nu mai e un joc cu doi invingatori. Si unul o sa piarda.

Tu ce vrei?

3 comentarii:

  1. m-ai facut sa zambesc, sa-mi amiintesc de mare...da chiar acum in mijlocul celei mai gri perioade din an...toamna.
    Da halatu, halatu, kt e halatu?? :)))
    Sigur ai ras si tu unpic, si da mi-am adus aminte cu un scop de asta , k eram nebuni asa vara, ne calaream si ne amuzam pe oriunde, la film in compartiment in cabine de proba oriunde :))

    eram doi funiii(cu acent pe i) .
    E vina vara si la anu asa k nu e motiv de panica,un pup pentru un melc micutz

    RăspundețiȘtergere
  2. >:d<
    in compartiment:))cu nasu` care si`a cerut scuze

    RăspundețiȘtergere
  3. si acum subliniez "ne calaream" in alt sens:))

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate