duminică, 11 iulie 2010

am crescut 1 an! [happy birthday to us]

dap, greu de crezut pentru noi..ceva normal pentru voi..incredibil pentru cei care ne cunosc...pentru cei care ne sunt prieteni si cei care ne`au fost dar i`am pierdut..motiv de lauda, mandrie, fericire...mai multa putere, mai multa dragoste..poate momente triste, poate momente si de panica si stres...poate crize si nervi..poate plansete si certuri, gelozii si control...perioade fara un ban in buzunar dar impreuna orice ar fi fost..nu tradare, poate mici secrete care in timp le`am aflat si ne`au facut sa ne intarim relatia si sa mergem mai departe..poate multi nu ne`ar fi dat nici doua luni impreuna, nici noi n`am stiut ce va urma si nici acum nu stim, dar un lucru e sigur..ne iubim si avem multe planuri (nu, nu ne casatorim:)) ), poate multi ne`au vrut impreuna tot timpul si in momentele grele au ramas alaturi de noi, am primit sfaturi de la cei mai buni..am invatat sa iubesc de la cel care`l iubesc...subliniez, pentru mine e greu de crezut, nu m`as fi vazut cu el, cu vecinul meu de cartier la care nu indrazneam sa visez...dar anul trecut, fara sa`si dea seama m`a ajutat sa uit ultimele 2 luni pe care le petrecusem cu altcineva si fusesem complet dezamagita, m`a facut sa ma indragostesc de el fara sa`mi dau seama, desi`l consideram cel mai bun prieten as fi facut orice pentru el, l`am sustinut si l`am ajutat, am avut grija de el oricand a avut nevoie..cel cu care ma distram si radeam din orice motiv, cel cu care eram fericita, cel pentru care puteam zambi in momentele mele grele...

un an decurs cam asa..


noi suntem inculpatii





poate sambete ramase in casa, dar optimisti si totusi impreuna




poate momente cand m`ar omorî :>




2010 (inceput de vara bun, am fost de 2 ori la mare, dar nu am terminat cu ea inca ;;) )





cu multi prieteni








prietenii cei mai speciali pentru noi (abia asteptam sa va intoarceti acasa, va asteptam cu cel mai mare drag)




prieteni care candva au fost speciali pentru noi





hepi barzdei iubi (sarbatorim si la anu`)




cel mai 1 mai (s`au intamplat atatea si totusi, am ajuns...)





dimineti in care poate eram cei mai obositi..




zile in care nu aveam prea multe de facut..si ne umpleam timpul cu ceva:>






uraa!!! LMA 2010 (6 zile la mare)







momentele noastre




fericiti si momente in care am plans





pentru noi






betii mari la sw [:)) ]





hepi barzdei tu mi [imi fac ziua in tren nu? nu`i nimic, mergem la mare:> :))]




The Mission, venim!!!



alte dimineti puturoase:))



...si asa..am inceput...inainte sa stim ca vom ajunge pana aici



La multi ani puciu puciu!!!!
[l`am pus cu 2 ore mai devreme:))nu mai aveam rabdare:"> ]
[ziua oficiala: 13 iulie ]

5 comentarii:

  1. un scroll, imens ce e drept

    pt uni paote, pentru mine un an din viatza mea, frumoas amea viata alturi de tine, braosk mic :**, ironic tokmai broask mi-a venit sa zic :))

    te uiti la poze si intelegi, da intelegi?? da intelegi , si dk nu ne cunoshti tot poti sa intelegi , suntem ne certam iubim, plangem radem, injuram ne bucuram pierdem priteni gasim altii , mergem prin locuri, alte datzi nu kair :) si cu taote astea mereu aman2 pentru k e clar acum k ne iubim cum putini o fac probabil.
    te iuebsc sufeltzel, la multi ani noua :**

    RăspundețiȘtergere
  2. thoamne kt de prost am putut sa scriu, de la emotzii clar ;X

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate