sâmbătă, 8 mai 2010

nimic...





Ea de ce nu poate sa fie invingatoare in orice poveste??
Ea de ce trebuie sa sufere mereu?
Adica ce…el nu poate?n are voie?
Aaaaaa da, el n are suflet
Si ce?? Si ea poa` sa fie la fel
Inainte nu era orgolioasa si rea?
El trebuie sa fie posesiv si rautacios
Sa arate tuturor cine e el
Ce poate sa faca
Ca nu depinde de nimeni
Mai ales de “iubita” lui



“ diseara vin la tine la scara stam 10 minute, apoi plec in club cu baietii. La 11 fara 10 sa cobori, nu te mai sun”
“nu mai cobor, du`te direct..nici nu mai am tigari..de fapt, mai am vreo 3 dar o sa le fumez singura”
“am zis ca trebuie sa cobori, cobori nu mai face tu figuri la mine, vii cand vreau eu, nu cand vrei tu.”
“nu zau :) “
“cobori da? Si mi aduci si o tigara “


- De ce faci tu figurile astea la mine?? Nu stii ca te fac sa`ti para rau dupa aia? Mi ai adus tigara?
- Nu, nu ti am zis k le fumez eu pe toate, nu te duci in club cu “baietii” si trebuie sa ti cumperi tigari? Hai ca ma duc in casa, deja ai inceput sa ma plictisesti
- Stai! Nu poti sa pleci!!!
- Nu?? Priveste`ma doar!

A plecat, el a ramas in fata scarii neintelegand comportamentul ei rece. Incepuse sa l doara..sa se simta prost. Niciodata nu i facuse asa.
“vino pana jos, am uitat sa ti zic ceva”
“ce?? Ca ma iubesti?”
“….cobori?”
“nu, normal ca nu mai cobor. Nu ma plimb dupa curu` tau cum vrei. Du te ca e 11 si 20, ai intarziat deja. Probabil ne vedem maine. Distractie placuta”
“nu ma mai duc, vino jos, vreau sa vorbim”
“da, asteapta`ma…poate cobor”
“te astept pana cobori…tot trebuie sa iesi tu din casa”
“aha, ma astepti pana luni cand plec la scoala? Imi pare rau, n`am voie sa ies fara prietenul meu din casa, ma tine sechestrata”
“nu mai vorbi mah asa, mi`am dat seama cat de rau am fost cu tine in ultima perioada”
“cum ti ai dat seama??k am plecat si te`am lasat singur la scara??credeai ca doar tu poti sa mi faci ce vrei? Io zic mai bine sa pleci, k azi nu mai cobor “
“ te rog doar. Daca nu poti pentru mine, fa`o pentru tine…si asculta ma doar ce vreau sa ti zic”
“ si ce vrei sa mi zici??? Te iubesc de fapt, am fost un prost, am gresit…crezi k totul se iarta asa usor? Cat credeai k mai pot asa? Cobor imediat”

Privea cu mirare chipul ei. Nu intelegea nici macar un pic privirea aceea rea, parca astepta momentul razbunarii ei. Se simtea pentru prima oara dupa mult timp intimidat de ea. Doar la inceput ce se mai simtea asa, cand nu era asa schimbata din cauza lui. Cand ea avea curaj sa spuna tot ce simte si sa faca tot ce`I trecea prin cap, dar se schimbase din cauza lui..pentru el, pentru ca ea il iubea.

- Ce te uiti asa??
- Cunosc privirea asta…vrei razbunare nu??
- Nu, de unde ti`a venit si ideea asta?
- Dar urmeaza ceva rau..simt! ma mai iubesti?
- Da, normal ca te mai iubesc, dar o sa te iubesc cum o faci si tu…schimbam rolurile un pic sa vezi cum ma simt si eu cand faci tu pe desteptu cu mine.
- Nu stiu daca o sa fac fata la asta…
- De ce? Eu n am facut fata? M am descurcat chiar bine sa te suport atata cu toate cacaturile tale. Da ia zii, tu ma mai iubesti?
- Da…
- Da ce???
- Da…stii ca si eu..
- Bine..si tu ce??? Nici nu mai poti sa o zici acum :)) stai linistit, nu o mai auzisem de mult oricum, m ar fi mirat sa poti sa zici acum. O sa ai si tu parte de rautate si egoism din partea mea. O sa ma imbrac in rautate, o sa ma ridic in doua picioare, pana acum am stat numai in genunchi…o sa fac ce`mi trece prin cap. E 12 nu?? Hai ca ma duc sa ma imbrac..ma duc si eu in club cu “fetele” nu te superi da? Hai pup ca ma grabesc.
- Chiar pleci?? Nu te doare sufletul cand faci asta??
- Pe tine te durea cand ma lasai in casa? Cand ma scoteai pentru 10 minute afara doar ca sa fumezi o tigara inainte sa pleci? Cand te rugam ceva si nu o faceai..credeai ca vreau sa te tin sub papuc, ca vreau sa te fac un catelus…si daca m`ar durea, vreau sa vezi ca pot si eu, indiferent de ce e in sufletul meu trebuie sa vezi cum e cu adevarat, din cuvintele mele nu intelegeai, credeai ca dramatizez. Pot sa fac si drame daca vrei, dar hai mai intai pune`te in locul meu, deja cred ca esti…pot sa zic ceva??? Ma bucur, ma bucur enorm. Ai crezut atata timp ca ai fost langa mine, dar n ai stiut nimic, m`ai manipulat si ti`ai batut joc de mine, ti am zis ca intr`o zi o sa se intample ceva rau si o sa`ti dai seama ce`ai pierdut…eu as fi fost langa tine in orice moment al tau, as fi facut orice pentru tine fara sa`mi pese de ceilalti..o singura persoana ma interesa, tu erai aceea, n`ai apreciat..acum sa`ti para rau pentru ca asa ceva greu o sa gasesti tu in ziua de azi. Dragostea mea pentru tine oricum mai atarna de un fir de ata..si se va rupe curand. Am plecat, gandeste`te la ce greseli ai facut in ultima perioada…si atat. Pa!
A plecat…repede…il mintise oricum, il iubea la fel, avea lacrimi in ochi..dar a avut puterea sa`l lase singur…

Macar ea a invins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate