miercuri, 5 mai 2010





Mesaj
Marti, ora 23:45
“iesi pe geam!”

“Nu am chef acum! Pleaca! Vorbim mai tarziu”

Mesaj
Miercuri, ora 00:00
“am venit mai tarziu, acum iesi?”

“:)) esti amuzant..de fapt, nu sunt acasa”

“ Dar?? De ce nu ai zis de la inceput..stau la scara ta ca prostu si te astept, vroiam sa te vad…esti cu el nu?? Inca nu ai renuntat…iarta`ma ca te`am deranjat..am plecat acasa…ne mai vedem..”

…..
Mesaj
Miercuri, ora 00:07
“prostutule, uita te in spate..”

-M`ai crezut nu?ti`am zis k pentru tine renunt la tot
Si la mine renunt daca e nevoie
Doar tu poti sa ma schimbi in bine
Am vrut sa te fac putin gelos, iarta`ma

- nici nu stii cu ce emotii am stat, credeam ca pe el l`ai ales, dupa atatea vorbe frumoase credeam ca m`ai mintit
-Ah prostutule, doar nu crezi ca te faceam sa renunti si tu,…si te`as fi lasat balta apoi..
-Haide cu mine, am pregatit ceva frumos..pentru noi doi
-Dar e tarziu..
-Te rog, doar mergi cu mine…ai incredere


……

Uau, sincer nu ma asteptam la asta, suntem aici sus
Nu ne vede nimeni, nu ne aude nimeni, suntem singuri in sfarsit
10 etaje am urcat, am emotii..am inceput sa tremur
-Ti e frica de inaltime??
-Nu..doar am emotii ca e prima oara cand suntem noi doi singuri si nu pot sa privesc stelele de aici de sus, mi e frica de ele, parca ma trag acolo sus, parca ma vor acolo, cand ma uit pe geam de la etajul 1 parca e altfel..e mai simplu
-Si mii de stele ne inconjoara…Stii de ce te`am adus aici??
-De ce?vrei sa ma arunci de pe bloc?:))
-Nu, vreau sa fii iubita mea, sa ti zic oficial ca vreau sa fii a mea..si ca te iubesc si te apreciez ca nu ti`a fost frica sa renunti la el pentru mine…ca ai atatea posibilitati sa iubesti pe altul, dar ma iubesti pe mine, ca mi`ai readus zambetul si ca esti mereu langa mine.
-Sunt cele mai frumoase cuvinte care le`am auzit vreodata, esti sincer, si doar datorita tie eu am invatat sa iubesc cu adevarat, esti prima persoana pentru care am sentimente atat de puternice si nu o sa te las sa pleci de langa mine orice ar fi. Esti cel mai frumos lucru care mi s`a intamplat pana acum..iti sunt datoare.
-O stea cazatoare. Dorinta?
-Sa fim noi doi pentru totdeauna, sa nu mai visez la o poveste de iubire. TU si EU..atat! fara nimeni altcineva, fara trecut, fara resentimente…Prezent si viitor! NOI!!




Dimineata o sa fie amica noastra.
Ziua o sa ne fie dusman
Seara, iubita. O sa fie singura cu care o sa pot sa te impart
Stelele…stelele vor fi copii nostri
Luna, casuta noastra
Cu norii ne vom certa
Cu ploaia vom vorbi
Cu sorele vom canta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate