luni, 10 mai 2010

Nothing sweet about me



:))
nu stiu de ce
dar, da..s`a intamplat sa mi aduc aminte de melodia asta
avand in vedere ca am chef sã ascult muzicã si nu mi vine nicio melodie dragutã in cap
mi s`a luminat creieru ãsta un pic si "spuf" (spuf?) am avut o revelatie:))cum ca mi s`ar potrivi titlul acesta minunat:))
de ce???
nu stiu..asta cred eu (si multe alte persoane)
pai da, m`am hotarat sã mã vorbesc de rãu:))
ce dragut din partea mea

pãi incepem asa:

-sunt rea
-nesuferitã
-orgolioasã
-mereu pusã pe cearta:>
-ciufutã in mare parte a zilei ( 75%)
-fumez ca o locomotivã
-mã bag in toate discutiile care nu`mi convin :">
-prostutã ( ca sa nu`mi revin) uneori
-incerc sa manipulez persoane din jurul meu
-dau exemple proaste ( minunatei mele verisoare Miruna);;)
-mai fac cate o prostie mare
-o mai mint pe mami, afla...dar ma iubeste si ma iarta:))
-sunt colericã (maxim)
-si`mi place sa lipsesc mult de la scoalã:))
si lista ar continua:-??

deci da, am ajuns la concluzia ca nu`s o persoana tocmai ok
si ce daca???
nu`mi pasa

ah da, si mi place sa rad de prostia persoanelor din jurul meu...

da bã...si cam atat
si da bã de doua ori..mi`am mai dat seama ca asta ar trebui sa contina blog`ul meu prea putin important si prea nesimnificativ pentru voi:)) (sunt total dezamagita) nu povestile mele putin aberante si exagerate si uneori fara sens (desi o sa mai scriu, recunosc, cand o sa`mi mai vina vreo idee)



[v`am mintit...de fapt sunt o simpatica, o draguta, o minunata, perfectiunea intruchipata, cele mai bune idei posibile ale mele sunt...cu o marja de eroare:)) ]

gud bai!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate