vineri, 2 aprilie 2010

la revedere bloooog!!!




m`am hotarat...acum..in momentul asta
la ora 1:13 minute..2 aprilie 2010
ca nu o sa mai scriuuu in blog
pentru ca m am plictisit
da, ma plictisesc repede de orice

si`n plus nici macar nu stiu ce sa mai scriu
subiecte sunt
da mi`e sila sa comentez
sa inventez iar povesti penibile si urate?
neaah
daca mai am vreo idee buna promit sa scriu
nu mi iau adio de la blog (nu ne despartim)
decat LA REVEDERE;;)
siiiiiiiiiiiiiii...mai ales ca acum a venit primavara
si ma plimb de colo colo
siiiiiiiiiii..mai ales ca astept 1 mai ca o nebuna
8->
siiiiiiii...mai ales ca trebuie sa`mi rezolv cateva probleme..

poate nu va pasiona asa mult k nu mai scriu eu in blog:)))
asa am vrut eu sa scriu;;)
k o ultima postare:>

deci la revedere voua
la revedere blog


>:D<

Un comentariu:

  1. WhatsApp: +1 (478) 247-0671 sau e-mail: okosunhomeofsolution@gmail.com
    CEL MAI BUN PENTRU COPII, CARE VĂ VĂ AȚI AJUTA CĂ AȚI VĂ RUGĂM LOVE-UL LOVE, EX-GIRLFRIEND, GIRLFRIEND, EX-BOYFRIEND, BOYFRIEND, EX-WIFE, WIFE, EX-HUSBAND, HUSBAND ÎN 48 ORE, SPELLS TO RETURITE REUNITE EX LOVER

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate