miercuri, 12 mai 2010

inger si demon




Importanta.EU.
Cine??tu?
Da, eu!!
De ce zici asta??
Pentru ca zic..pentru ca asa e, pentru ca pui intrebari retardate si ti dau raspunsuri pe masura.mai vrei? Intreaba ma ca mai pot!!
Da ce ai?? Ce te`a apucat??
Hah, nimic, doar ca asta e adevaru` pe care il stiai dar n`ai vrut sa`l accepti.
Eu am luptat, eu am castigat, ce`I drept, eu am fost mai avantajata, dar n`aveai nicio sansa in fata mea.
Si de ce mi spui asta?? Parca suntem prietene, am inteles ca m`ai tradat, te am si iertat, am facut asta pentru prietenia noastra
Cat de proasta esti, m`am folosti de tine asa un pic, sa mai aflu detalii micute, imi placea sa te aud cum te laudai si cat de incantata erai, iar eu te tradam asa frumos. Ador tradarea. Mi`ar fi placut sa afli mai devreme, de la mine, evident, dar esti prea prostuta si prea sensibila, am si eu o urma de suflet si te`am lasat sa`ti dai seama.
Stii?? Si eu imi dau seama cat de proasta esti tu sa crezi ca m`ai tradat, m`a afectat ce mi`ai facut tu..trebuie sa recunosc, dar ma doare`n cur acum….esti asa de plina de tine ca nu crezi ca poti sa faci decat rau, o sa suferi intr`o zi atat de rau ca o sa ai nevoie de o prietena langa tine pe care sa ti pui capul..si eu n`o sa fiu aceea.
Eu? Sa sufar?? Ma faci sa rad, sufletul meu nu cunoaste suferinta..stie doar de lupte castigate..am atatea victorii ca nici nu le mai stiu numarul…si mai am multe batalii de dat, multe lupte de castigat.
Iti plac povestile??basmele??
Ce legatura au cu ce ti`am zis eu pana acum?
Te`ntreb doar, raspunde da sau nu.
Poate ca da.
Si stii k in basme e mereu lupta dintre bine si rau? Asta e unul dintre cele mai importante motive??
Si?? Te intreb din nou, ce legatura au??
Pai, binele mereu castiga..si tu nu faci parte din categoria asta
Si ce jalnica si copila esti, sa crezi in basme, sa crezi ca viata ta sau a mea e un basm, cu tine nu ma mai lupt..am terminat cu tine.
Si tu sa crezi ca viata ta e un razboi in care trebuie sa dai lupte cu persoanele din jurul tau doar ca sa castigi, o sa pierzi intr`o zi, o sa fi infranta si o sa suferi…abia astept ziua. Te lauzi atata cu tine incat intr`o zi n`o sa mai poti de mandria ta si o sa explodezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate