sâmbătă, 3 aprilie 2010


se pare ca am mintit in legatura cu blog`ul
n`am vrut sa mint;))
dar m am uitat la un film
si recunosc, am ramas cu starea aia trista
pentru ca era un film trist



si ma gandeam..
ce inseamna la mine perfectiunea???
nimic, pentru ca nimic nu e perfect niciodata
oricat m`as chinui
oricat as incerca
oricat m`as zbate
sa fie macar putin perfect?
nu:) nici macar
ma enerevaza cum toate lucrurile se intorc pe dos cand incerc sa fac ceva
nici macar la atata lucru sa nu ma pricep?:(
asa neindemanatica?
inutila?
nefolositoare??

simt ca mi putrezeste sufletul
k in curand o sa apartina altei lumi
[si nu, nu mor:))]
ca in curand o sa simt sa fac alte lucruri
in momentu` asta simt ca pot sa renunt la tot
ca nu ma mai intereseaza absolut deloc parerea celor din jurul meu
ca nu ma intereseaza intamplarile lor
nu ma intereseaza prietenii care`i am
si de ce?
totul se datoreaza unui film
unor melodii triste
si cam atat:)

si de ce spun ca pot renunta si nu ma intereseaza??
mi`e frica ca o sa pierd
ca n`o sa mai am nimic
ca nu o sa pot sterge nicio amintire
nu`mi trebuie suferinta
nu`mi trebuiesc lacrimi:)

sper sa treaca starea asta cat de curand

pana acum 3 ore eram chiar fericita si radeam
cu mami, cu alex, cu toti cei care vorbeam
glumeam...si mi se parea frumos
cum sa patrunda asa usor un film in sufletul meu???
nu, nu o sa dau numele filmului
oricum majoritatea cred ca l`au vazut
si nu cred k s`au lasat asa usor influentati:)

ma rog...


paaa

Un comentariu:

  1. WhatsApp: +1 (478) 247-0671 sau e-mail: okosunhomeofsolution@gmail.com
    CEL MAI BUN PENTRU COPII, CARE VĂ VĂ AȚI AJUTA CĂ AȚI VĂ RUGĂM LOVE-UL LOVE, EX-GIRLFRIEND, GIRLFRIEND, EX-BOYFRIEND, BOYFRIEND, EX-WIFE, WIFE, EX-HUSBAND, HUSBAND ÎN 48 ORE, SPELLS TO RETURITE REUNITE EX LOVER

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate