miercuri, 3 martie 2010

curvelor..cu drag..


pai da...ce titlu "complicat" si la ce chestie "banala" ma gandeam acum...frate, de 2 3 saptamani tot vad pe hi5 poze cu fete..tot mai dezbracate..si nu pot sa mi dau seama sau sa inteleg...ca cacat vor sa arate prin asta???k au ele cur frumos si tzatze mari (scuze limbajul dar nu vreau sa fiu mai decentna) :))...se dezbraca din ce in ce mai mult pentru nijte poze in care..vor sa fie sexy:))uau...da haine n`aveti??cine cacat le alege frate dk ele sunt imbracate fix ca niste prostituate..pana si alea se imbraca mai mult..."ah fata hai sa facem nijte poze artistice dar vezi sa mi prinzi ce am eu mai mult de aratat ca sa fac mai multe view-uri pe hi5"...mda...si ce e mai rau e k mai vezi si cate o bididoaica de 14 ani care arata de 20...dp ce k ti ai pierdut copilaria u ti arati tzatzele la 14 ani sa ti le vada toata lumea...la 20 de ani o sa arati k una de 50 cu tzatzele si curu lasat cu riduri si cu fatza varza de la atata machiaj...e da...ce pot sa zic...ai parti ale corpului frumoase care trebuiesc aratate neaparat:> si dupa aia vine marea intrebare..
- si de ce ti faci pozele astea??
-aaa..sunt pentru mine asa ;;)
a bun dk s pentru tine de ce nu le tii pentru tine?:))
of... credeam k nu ma mai mira nimic in lumea asta si nu o sa mi mai pun intrebari de genul "de ce asa..si nu asa?" dar...uite inca o intrebare la care nimeni nu o sa mi raspunda si o sa ma obisnuiesc si cu asta:-??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate