duminică, 28 februarie 2010

hei!!!

cred k da..mi am intrat in mana:))si dp ce l am vazut "finisat" si cu tot ce i trebuie a inceput sa mi placa porcaria asta...presupun k nu e nimic rau in asta..dar am observat ceva...au mintit oraaaaaaa...nuuuuuu...e 4 jumate ceasu..probabil ar trebui sa dorm..dar nuuuuu..eu scriu k mi place:"> sigur cand o sa fiu plictisita si nu o sa am nimic de facut (adica mereu) o sa scriu cate o porcarie..mica:">sau..mare? a da, mi am gasit scuza stau incomod pe scaunu asta si ma dor genunchii si nu pot concentra..a mers?nu prea...bine..

ah stiti...am o pisica...si e km prostuta ea asa...da cateodata as vrea sa fiu in locul ei..prea bine o duce...mananca toata ziua...dp care doarme...iar mananca...a da, mai are nevoie la "toaleta" si cam atat...poti s o duci rau in stilu asta??sa te vaiti??? si cred ca dupa cum observati, da..sunt cam lenesa si dorm mult..asta nu si in cazul in care dorm la iubitul meu care evident imi da trezirea intr`un mod in care numai el poate:))si poate va gandeati daca ma trezesc bine dispusa...o nu, sunt plina de nervi..si de muscaturi...

si ce vorbeam mai devreme am multe idei si le pierd..exact asta patesc si in momentul acesta si ma simt fortata sa inchei si asta..promit ca data viitoare o sa fiu mai buna...pentru mine..nu pentru voi:)) poate am si putin noroc si ma ia si somnu dar cu o cafea bauta la ora 23.00 n as fi sigura de asta...haide pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate