miercuri, 3 martie 2010

tsss..


pai da...mi-am aprins inca o tigara sa scriu mai cu spor..mai ales ca e un subiect despre care intotdeauna mi`a placut sa vorbesc...FEMEI PROASTE!!:)) da stiu ca ar trebui sa`mi apar "specia" dar sunt unele care nu pot fi aparate..si din simple motive..de ce cand "te combini" cu unu cu care iti pierzi si virginitatea si gata..s a terminat lumea..cu el crezi ca te mariti..cu el treb sa stai 12 din 24, prieteni nu mai ai, te certi cu parintii ca nu mai inveti..nu mai ai o viata sociala absolut deloc si`n plus..ii dai si bani...pe cand el cum te rasplateste...iti ia banii, te f***, te mai si inseala k una nu`i ajunge, iti mai da si o palma k i s a parut lui ceva suspect la tine, nu te mai lasa sa vorbesti cu nimeni, daca ar putea te`ar lega si de calorifer cat e el plecat din casa...si dupa toate astea..tu il iubesti frate...de unde obsesia asta pentru un baiat care nu te merita si nu`ti apreciaza niciodata efortul care l faci pentru el sa`i arati cat de mult il iubesti..plus ca daca vede k face si ce vrea din tine se desparte de tine dupa aia are el iar chef de tine..se si impaca..se desparte iar k stie k u il mai ierti de vreo 10 ori si tot asa....dupa care te si paraseste definitiv k a gasit alta mai buna ca tine iar tu stai si suferi ca o proasta si te milogesti de el sa va impacati ca tu nu poti sa mai traiesti fara el, si`ti amintesti de "iubirea" voastra frumoasa de la inceput pentru ca atunci nu te vrajise asa rau si nu putea sa faca orice din tine..hai sa fim seriosi...si ce e si mai rau e ca sunt si atatea cazuri de sinucidere "s`a sinucis din dragoste pentru CUTARE":-j PROASTELOR!!
cunosc atatea cazuri in care multe fete au suferit de pe urma acestor asa-zise "relatii"...pai da tu nu credeai k daca a fost primu baiat cu el ramai..sa va bagati mintile`n cap ca nu suntem in filme :-j
nu zic k baietii nu sunt prosti..:))dar ei pot manipula mai usor o fata...si ca sa vedeti si prostia baiatului..prietena mea cea mai buna a stat cu un tip 7 luni..fara sa aibe nici cea mai mica cearta..si ghiciti ce..intr`o zi a aparut fosta iubita de acum 2 ani a tipului..pe care o iubise atat de mult..si s au hotart ei sa se impace...lasand`o pe prietena cea mai buna cu ochii in soare " stii A, a venit fosta mea prietena de acum 2 ani din Itialia si vreau sa ma impac cu ea pentru k am iubit`o foarte mult..si cred k o mai iubesc"...A normal ca a suferit pentru k l iubea foarte mult si din cauza lui si`a pierdut toti prietenii (la mine n`a avut norocu asta) dar s`a resemnat foarte repede....eeee..ca sa va spun ca acum cateva luni "indragostitu" nostru de fosta prietena s`a despartit de ea pentru k relatia lor nu mergea:))))si s`a milogit de A in toate felurile sa se impace cu el pentru k si`a dat seama k de fapt pe ea o iubeste si ca viata lui nu mai e la fel fara ea, ca o sa se schimbe, ca o sa i aduca si soarele si stelele si luna..(da da), dar A fiind o fata cu cap i`a dat cu jet exact cum merita...si l a facut de cacao cum a stiut ea mai bine..si da, inca o data zic..SUNT MANDRA DE EA!!! si el se credea in filme saracu:))) ne`am iubit acum 2 ani..ne revedem si hai sa lasam totu in spate si sa incercam iar??? frate stai asa tu nu ganedsti??ai iubit`o acum doi ani:-j
si poate am gandirea asta pentru k eu niciodata nu vad o alta impacare...stai asa, nu ne am inteles prima oara...de ce ne am intelege a doua???crezi tu ca te`ai schimbat asa usor? poate daca intradevar simt amandoi ca au facut cea mai mare prostie cand s`au despartit si simt cu adevarat ca trebuie sa se impace...atunci da:-??
nu zic ca nici eu n`am suferit dupa cineva..dar am trecut peste mai usor decat ma asteptam...si asta pentru k am avut un prieten adevarat langa mine si m-a facut sa uit definitiv de J. si sa simt pentru el numai scarba..pentru k asta merita..nu am amintiri frumoase sa mi pot aminti cu drag de ceva legat de el...si prietenul adevarat care l`am avut langa mine toata vara..zi de zi..faceam totul impreuna..a devenit iubitul meu si care si acum ma suporta cu bune si rele..mai mult cu rele...si alaturi de el am avut cea mai frumoasa si minunata vara...si nu, nici nu profita de mine, nu`si bate joc de mine, mi`o arata zi de zi cat ma iubeste..si ca in orice relatie normala ne si certam:))k altfel nu e ok si poate intr`o zi sunt si eu parasita de el pentru fosta lui prietena de acum 2 ani:)) mai mult noroc am ca el n a mai avut o relatie serioasa de ceva ani buni si nu exista nici o EA de care sa ma pot teme..
si cred k mi`am laudat destul iubitul care in momentul de fata este ciufut:))dar ii trece..
ma rog..inchei subiectul...si nu mai puneti suflet pentru cine nu trebuie ca voi aveti de pierdut;)) altu daca v`ar iubi si v`ar aprecia cu adevarat nu l`ati iubi voi:))k probabil asa sunteti..fraiere:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate