duminică, 28 februarie 2010

asta e inceputul..lui?sau al meu??

Ah…e greu inceputu`…intotdeauna mi e cel mai greu sa incep…de ce??pentru k nu stiu cum sa incep..nu stiu ce sa scriu pentru inceput..dar din 2 cuvinte la care ma gandesc fac 10…fac fraze intregi..si fara sa mi dau seama termin si partea mai grea pentru mine nu? Am multe idei ravasite in cap..si pe parcurs mi le pierd si le imprastii…sunt imprastiata…cateodata ideile nu pot fi adunate si puse cap la cap..asta pentru mine…nici macar nu stiu de ce mi am facut un blog…de fapt..sa ma contrazic singura (pentru k si asta imi sta in fire sa fac) stiu de ce mi am facut un blog…si nu, nu l am facut ca am vazut ca e la moda si 80% au blog..l am facut sa mai pierd timpu..pentru k deja incep sa am o viata foarte simpla…si nu e bine nu???
De ce e simpla??daaaa, cateodata si eu ma intreb de ce e asa viata mea…nu stiu…sa dau vina pe vremea asta de cacat??nu…sa dau vina pe criza asta?:))nu, nici asta…dau vina pe mine..nu mai sunt in stare sa fac nimic…si te gandesti..la 19 ani sa nu faci nimic..sa stai sa dormi pana la ora 17.00 sa te trezesti sa stai la calculator pana la 22.00 si pana la ora 2.00 sa umblii teleleu pe strazi cu iubitul (k doar asa mi a zis mami si are dreptate) mai mult ce pot sa fac???sa ma angajez?unde?:)))ce stiu eu sa fac..nimic
Se pare k ma compatimesc singura si ma plang de viata mea inloc sa fac ceva….idei bune n am…ma simt batrana…dar stiu k e o perioada mai proasta a mea si k o sa mi revin…v am zis k ma contrazic singura nu?:)) de ce nu m`ati crezut?? Si hai bine…fie..poate am exagerat cu viata mea trista…macar nu sunt singura si inca am prieteni…aaaaaah mi am intors toate ideile pe dos...vorbesc mult si prost..k na, asa e oandi obsinuita…si iar puncte puncte…puncte puncte…prea multe idei..pierdute toate ..neintelese de nimeni…in fine…deja m am plictisit si sunt sigura k n ati inteles nimic din ce am scris pana acu nu?bine, oricum nu e nevoie dar apreciez efortul)
Si na..mi am facut damblaua..mi am facut si un blog..sa vedem acum cat o sa scriu de aici inainte..paaaa!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate