duminică, 12 septembrie 2010



sunete asurzitoare - toate ma umplu de draci

caut melodii care m`ar putea calma

la dracu cu toate, niciuna nu ma ajuta!!

stres 

panica, nervi, crize.

usi trantite

geamuri sparte.

"Nu vreau sa`ti fac rau"

tu sa taci!!! du`te dracu, nu stii nimic! am zis

as vrea sa te leg la gura sa nu te mai aud cum vorbesti

sa te leg si sa nu ti mai dau drumu de acolo

sa vad cum iti insangereaza mainile 

cum te umpli de scarba si ura

sa ma asez in fata ta si sa ti suflu tot fumu` in ochi

sa plangi de ura si nervi

sa ma vezi cu adevarat nebuna

sa vezi de fapt rautatea mea

sa aud un tipat infundat

sa te las sa zaci in propriile tale minciuni

sa nu inchizi un ochi din cauza mea

sa stai stresat ca nu stii ce voi face in urmatorul minut

sa ma implori cu privirea

am o placere sadica sa vad cum prostia avanseaza

welcome to hell !!



FALS!

asta e visul tau de fapt


eu nu urasc! eu iubesc!

iubesc o iubire diforma

cu lacate si chei pierdute

iubire cu cearceaf alb si pete de sange

cu zambete contagioase

priviri de cristal

si suflete regasite. in tine ma regasesc

cu viitor neclar de sigur


razi cu mine de imaginatia mea.

e un alt stil de gandire bizar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate