duminică, 12 septembrie 2010

Motiv de timp





Ma infioara cat de repede se scurge timpu` asta iar eu stau pe loc. Pleaca fara mine, de parca il grabeste cineva. Mi`as dori o sfoara atat de lunga sa`l leg, sa mearga pana intr`un anumit punct si acolo sa se opreasca pana il ajung din urma.
Nu pot fugi asa repede, obosesc.
Mi`as dori niste casti mari sa nu se mai auda nici pe el cum ticaie.
Sa ma astepte si pe mine.
O sa mi revin?
De fapt din ce sa`mi revin?? Niciodata n`am facut ceva util
Inutila.Eu.Oandi.
Parca acum cateva ore ieseam in toiu` noptii afara si`mi luam cafeaua dupa mine de parca era dimineata.
Parca acum cateva zile muream de frig si nu`mi venea sa ma trezesc dimineata.
Parca ieri am fost la mare si am adormit pe sezlong tinandu`ne de mana.
Parca acum o luna ma umpleam de nervi din prostii.
Ce inseamna un an trecut la mine?dar doi?
Nervi pentru mami, incurajari din partea Anei, sustinere din partea lui.
Si eu?? Eu cu ce m`am incurajat?
Ma uit la altii si vad cum sunt in acelasi pas cu timpul. Unii chiar i`au luat`o`n fata.
Bravo voua!!
Curaj mie!
lipseste ceva, dar nu motivatia! Nu imaginatia!
Stiu ce trebuie sa fac
Dar de unde incep?
Care e inceputul?
Am spus si ma sustin…”Niciodata nu stiu de unde sa incep”
De acolo ma descurc eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate