marți, 3 august 2010

Connection

  1. Asa trebuia sa fiu
    The Noisettes - SOMETIMES

    Scriu…sterg…

    Scriu…tai

    Ironica
    Sarcastica
  2. Fericita

    Zambesc

     
     
    :)
    O straduta
    Si noi.

    E august
    Simt ca s`a dus si vara asta
    O vara goala
    Si totusi am fost
    Am plecat
    Plec.

    Ma intorc


    Si cu toate astea as vrea sa nu ma mai intorc
    Nu aici. De fapt, nici nu trebuia sa ma mai intorc
    Doar anu` asta

    Goo goo dolls – IRIS
    Ma linisteste
    Si ma duce departe

    Sentimente

    Vis


    “Nici dimineata nu scapi de mine”

    Cafea amara


    fumez o tigara si mi se taie rasuflarea
    nu ma las de fumat…

    un caiet

    gol



    un costum de baie si un sezlong

    Aerosmith – I DON`T WANNA MISS A THING
    Un scaun
    Si multe flori in fata mea

    O gradina



    Cel mai frumos lucru in vara asta

    “Vrei sa te casatoresti cu mine?”

    Ghost- Patrick Swayze and Demi Moore
    Dirty Dancing – Time of my life

    Barulet mic
    Nu multa lume
    Doar eu
    Si el
    Noi.

    Si in final


    Grease – Summer nights


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate