joi, 27 mai 2010

Ilogic

Eu nu scriu cantece
Poezii
Povesti.


Nici nu stiu, nici nu pot, nici nu ma pricep, nici atata imaginatie nu am.
Nici nu visez
Nici nu ma strecor
Nici nu fur
Nici nu ma inspir
Nici nu cred
Povestea mea nu trebuie scrisa
Povestea mea nu trebuie citita
Nici apreciata
Nici criticata


Eu stiu doar sa tip
Sa rad
Sa ma prostesc
Sa plang
Sa ma plang
Sa ma crizez
Panichez
Stresez
Ma informez
Ma specializez
Privesc
Ma uit
Inteleg
Ma leg la gura
Ma supun
Ma opun
Ma spanzur
Imi fumez zilele
Imi fumez fericirea
Rabdarea
Iubirea
Credinta.
Si atat.

Nici nu bat apropouri
Nici nu fac referire
Nici nu ma leg
Nu ma desfac
Nu ma incant
Nu cant
Nu fac presiune.
Pasiune.

Te cred
Te iubesc
Te privesc
Nu ma satur
Te vreau
Te ating
te incit
te agit
ma ataci
ma sufoci
ma spargi

Esti ireal
O poza
Un tablou.
Te rup
Te ard
Te arunc si ma sinucid.

Sunt inger
Nu demon.
Nu vreau.
Nici nu mai pot.
Raman asa

Rosu si alb.
Nici tu
Nici eu

Un comentariu:

  1. Este superba postarea.. recunosc este prima pe care am citit-o si singura in mom asta.. insa ma face sa cred ca e cea mai buna. :X voi mai citi :) siiiiii geniala pozaaa

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate