miercuri, 26 mai 2010

cine??

Despre noi doi…nu, doar tu si eu
Pai tu si eu, noi doi tot aia e
Nu, suna mai frumos tu si eu
Eu zic ca suna mai frumos noi doi, iti dai seama??? Noi doi si atat fara nimeni in juru` nostru
Da de unde??ca toata lumea e in juru nostru..bleah, am inceput sa detest asta
Nu ti`am zis mereu sa ignori persoanele care te deranjeaza?
Si nu asta am facut…cat am putut. Ma rog, lasa astaaaa, incuie usa aia bine si vino aici.
Si ce facem???
Scriem.
Am venit sa scriu?
Ai venit sa stai cu mine…si eu am chef sa scriu.
Bine, hai sa scriem. Noi doi sau tu si eu?
Noi doi, da las`o dracu ce scriem? Nu mai am chef, lasa…
Ah, ma enervezi asa te razgandesti mereu, cum n ai ce sa scrii cand am facut atatea??
Da, as putea sa incep cu prima mare cat de handicapati eram si cam cat de greu ne`a fost pe parcurs…as putea sa mai zic de cearta aia mare mare din masina si cat de greu a fost si cu toate astea tot aici suntem…dar…

Astea le tinem pentru NOI DOI si atat. De ce i`ar interesa pe altii ce facem noi? Pe mine nu ma intereseaza de altii.

Un comentariu:

  1. îți mulțumesc de comentariu.

    îmi place descrierea ta :)) toată lumea își pune chestia d-asta cu zodie :)).

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate