joi, 20 mai 2010

"AutoContrazicere"




Tu, cel care m`ai pazit
M`ai iubit
M`ai ingrijit
Si nu ti`a fost frica de mine...

Te eliberez!!

Iti apreciez curajul si puterea dar azi ma desprind de tine.
O sa crezi ca nu mai am nevoie de tine..nu e asa!
M`ai invatat atatea.

Fara pic de teama
fara resentimente
Fara nevoia de iubire
Ma eliberez de tine.

Te scot din inchisoarea sufletului meu.
Si astazi si maine o sa ma gandesc la tine.
Voi creste...
...
voi avea alte trairi dar vei ramane o pata alba in sufletul meu negru.
Mi`ai cusut inima cu o ata rosie, o ata subtire, fragila.
S`a rupt acum.
Te`as lasa din nou sa faci asta dar se va rupe de tot pana nu vei mai putea face nimic.
Mai lasa`mi ce mi`a mai ramas din suflet...nu mi`l fura pe tot.
Elibereaza`ma si tu la fel ca mine.
Vom supravietui in lumea asta plina de culori triste, de oameni falsi si fara suflet, de animale salbatice. eu am devenit una dintre ei...tu te mai poti deosebi de noi.
As vrea ca fiecare os al meu
fiecare voce din capul meu sa nu`mi mai spuna sa ma intorc la tine.
Alunga`mi vocile din cap, rupe`mi toate oasele
fa`ma sa simt durerea corpului. o prefer pe ea.
Elibereaza`ma de puterea ta.
reda`mi puterea si orgoliul.
Mi le`ai furat si ti`ai batut joc de ele. Stiu ca nu le`ai aruncat si inca te joci cu ele.
Macar arunca`le in mare.
ce fel de inger esti tu???
Te rog, elibereaza`ma de tine, dar poarta`mi de grija fara sa mai stiu de tine.

Un comentariu:

Persoane interesate