miercuri, 19 mai 2010

jocuri si cuvinte





Tu mai poti asa??
Mai pot!
Si cat??
Despre ce vorbim acum???
Hai, inceteaza…lasa ironiile, stii despre ce vorbesc…ai zis ca mai poti, da` cat?
Nu mult, probabil cand o sa am nervi si o sa simt ca nu mai pot o sa`ti sparg un pahar in cap, sau o sa`ti fac ceva rau, doar ma cunosti.
Atat??
Atat ce ma??? Frate, ti am zis ca niciodata nu te inteleg, vorbeste cu toata gura si cu subiect si predicat si nu ma face sa mi pierd rabdarea ca plec.
Si nu te mai intorci?
Nu ma mai intorc.
Da da, asa faci de fiecare data, pleci si zici ca nu mai vii, dar dupa 20 de minute esti la usa mea.
Si nu te gandesti ca intr`o zi imi fac curaj si chiar ca nu ma mai intorc??
N`ai curaj mah, termina`te..baga`ti mintile alea in cap si revino printre noi…oamenii normali, astia care gandim limpede si cum trebuie. Ce trebuie sa fii asa de fiecare data copila? Niciodata nu intelegi cat te iubesc.
Si tu niciodata nu intelegi ce vreau de la tine si cat vreau.
Cat vrei?
Cel mai mult, eu nu ti dau mult???nu ti dau ce vrei???nu pentru tine ma injosesc de atatea ori?
Sa inteleg ca eu nu fac acelasi lucru??
Nu, si nu`ti dai seama. Ma simt penibila uneori, ma simt ignorata, simt nevoia sa ma retrag, sa te las sa ti continui singur jocul. Poftim, citeste asta, dar cand o sa plec eu..si daca vrei sa vorbim dupa, suna`ma…


“ Iti simteam caldura corpului in fiecare zi
In fiecare dimineata cand eram langa tine, simteam cum buzele tale se scurgeau usor pe umarul meu si cadeau usor pe mana mea. Nu ti pot explica fiorii de pe sira spinarii, golul din stomac, mintea mea era zapacita de atata dragoste. Buimaca de somn, ratacita printre sentimente…ma blocai…ma opream, nu schitam niciun gest, nicio miscare, doar nu stiam ce ar trebui sa fac.

Acum…

Canta`mi cele mai proaste cantece
Recita`mi cele mai grele poezii
Spune`mi cele mai urate povesti
Alinta`ma cu cele mai urate cuvinte.

Ai intrat in jocul meu…mi`ai invatat orice miscare, orice gest, orice replica, mi`ai luat rolul doar pentru ca vroiai sa joci mai bine ca mine. Am uitat regulile jocului, pasii, cuvintele.

Si m`ai sufocat de atata dragoste incat m`am obisnuit asa, tot ce stiu acum e ca doar prin tine mai pot respira. Te iubesc!!!”

Nu te pot suna, m`ai lasat fara cuvinte, probabil daca ti as auzi vocea m`as pierde de tot dar am ceva de zis si eu

“ iti simt si acum caldura corpului in fiecare zi. In fiecare dimineata cand vei fi langa mine, buzele mele se vor scurge usor pe mainile si trupul tau. N`o sa ma satur niciodata de gustul pielii tale, n`o sa ma satur niciodata de privirea ta pierduta.

O sa ti cant cele mai frumoase cantece
O sa ti recit cele mai romantice poezii
O sa ti spun cele mai superbe povesti
Si o sa te alint cu cele mai frumoase vorbe.

Am intrat in jocul tau…ti am invatat toate gesturile si miscarile sa fiu ca tine, doar pentru a te schimba pe tine. Jocul nostru s`a terminat, nu mai exista niciun joc de multa vreme doar pentru ca am ajuns sa te iubesc cum n`am facut`o niciodata, esti speciala si pentru tine as face mai mult decat crezi. Nu vreau sa ma crezi, nu am cum sa`ti demonstrez acum si nici nu pot sa te condamn. Lasa timpul sa treaca si ai sa vezi. Asta sunt eu, asta esti tu dar amandoi stim ce e intre noi si stim ca tot ce exista si o sa existe, nimic nu se va schimba.Si eu te iubesc.”

Un comentariu:

  1. Nume Server : Metin2DR - PvM Classic

    Experienta : x100
    Yang : x100
    Obiecte : x100

    Timp online : 24/24
    Buguri rezolvate : DA
    Regat recomandat : TOATE
    Nivem maxim : 99
    Iteme de upgrade : DA

    Misiunile si Biolog traduse in romana 100%
    Camera de cristal ca pe RO

    Site : www.metin2-dr.com
    Forum : www.board.metin2-dr.com
    Facebook : www.facebook.com/Metin2DR.Romania

    Va asteptam !!!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate