miercuri, 14 aprilie 2010

azi nu am chef:)




Azi.
Sunt plictisita si n`am chef

Azi.
Nu am chef sa scriu. Dar scriu

Azi.
Nu am chef sa vorbesc cu nimeni. Dar vorbesc

Azi.
Nu am chef sa te vad. Dar te vad

Azi.
Nu am chef nici sa fumez o tigara. Dar o fac

Azi.
Nu aveam chef nici sa beau cafeaua mea, inchisa dar dulce. Si am baut

Azi.
Nu aveam chef sa ies din casa. Dar am facut`o...de 4 ori si mai urmeaza

Azi.
Aveam chef doar sa stau la televizor. Si n`am stat

Azi.
Nici nu vroiam sa ma dau jos din pat. Dar n`am avut incotro

Azi.Acum
Nu vreau sa mai ies afara. Dar o s`o fac

Azi.
Nu vreau sa fumez. Dar o s`o fac
(stiu ca am repetat partea cu fumatu`, doar subliniam cat de mult fumez)

Azi.
N`as fi facut multe. Si am facut


Deci?la ce bun sa nu am chef de ceva daca tot trebuie sa o fac?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate