marți, 16 martie 2010

noi ce o sa povestim?

Imi aduc aminte cand eram micutza micutza si de fiecare data cum aveam ocazia ramaneam la bunica mea impreuna cu sora mea mai mare...venea seara, ne baga in pat, ne invelea pana la gat si se baga si ea langa noi...si atunci incepeau povestile din tineretea ei si din copilaria mamei mele...(ce`i drept imi aduc aminte mai multe povesti din copilaria mamei mele), dar imi amintesc cand imi spunea ca se duceau toate fetele la cosit sau la cules si se acopereau cat mai mult pentru a nu se bronza, baietilor nu le placeau fetele bronzate asa ca le faceau pe plac..cum se machiau pe furis pentru ca mamele lor nu le lasau..
cum ne povestea despre mami ca i pacalea pe fratii ei si le fura salata:))
cum isi colora mami dresurile in toate culorile si la prima ploaie se stricau
nu aveau conditiile care le avem noi acum, dar se distrau in felul lor
cum unchiul meu avea 2 carnete de note, unul adevarat cu notele proaste si unul fals cu note bune pana a fost prins:))
cum mami i`a spart capul matusii mele cu ciocanul doar pentru ca era curioasa sa vada ce se intampla:))dupa care a pitit`o in dulap...[...]
si sunt multe multe povesti haioase pe care mi place sa le aud mereu...dar stau si ma gandesc...noi ce o sa povestim copiilor nostri??
cum ne duceam iarna la solar sa fim bronzate pentru ca asta e o moda?
cum la 12 ani fetele stiu sa se dea cu fond de ten si cu rimel?
cum la 15 ani ai prieten de 3 ani si ti ratezi copilaria??
cum iesi in oras sa agati?
cum te duci la liceu aranjata sa arati cat mai bine si cat mai matura ca sa`l faci pe baiatul de a 12a sa te placa?
cum la 16 ani faci un copil desi n ai posibilitati sa l cresti...sau avortezi pentru ca era cel mai bine asa? si pe vremea bunicilor nostri sau a parintilor faceau copii devreme..dar macar gaseau o modalitate sa l creasca si ramaneau impreuna orice ar fi..isi asumau responsabilitatea..
daca noi suntem asa acum...copii nostri cum vor fi?
poate sunt lucruri bune si in ziua de azi..avem mai multe posibilitati...dar cele mai multe lucruri ne strica si multi isi strica copilaria din cauza asta
eu nu mi am stricat copilaria..eu ieseam afara cu papusile, jucam pititea, alergatea, sticluta cu otrava, iarna cum ma trezeam ieseam si ma dadeam cu sania..nu simteam frigul..
:)
deci pana la urma...noi o sa avem ce povesti?sau o sa spunem povestile parintilor si ale bunicilor? macar ele sa nu fie uitate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate