luni, 22 martie 2010

I don`t wanna miss a thing...




cum mi am dat seama de asta?? o stiam de multa vreme...amandoi stiam asta dar azi mi am dat seama mai mult ca oricand ca asta vreau sa se intample..poate pentru ca eram impreuna si ascultam amandoi melodia..

nu as vrea sa pierd tigara de dimineata
nici cafeaua care o beau cu el...nu exista sa nu beau cafeaua fara el...doar pentru ca ma asteapta pe masa din bucatarie "nici dimineata nu scapi de mine"
sunt zile in care el e prima persoana pe care o vad
sunt zile in care el e ultima persoana pe care o vad
sunt zile cand stam ore intregi fara sa ne plictisim unul de celalalt
e primul care il sun
sunt prima pe care o suna
e primu la care ma gandesc cand ma trezesc
e singuru la care ma gandesc cand nu e cu mine
nu vreau sa pierd nimic din toate cele 8 luni
nici bucurii…
..nici certuri…
…nici lacrimi…
…nici rasete…
…nici melodii…
…nici filme…
…nici iesirile cu el din fiecare seara…
Nu m as putea obisnui fara…

Imi place sa l vad dormind..
..razand…
..suparat…
…nervos…poate nu l impac mereu..
..si poate avem amandoi momente proaste…de cate ori m`am gandit la despartire de atatea ori am dat inapoi..pentru k mai departe n as putea sa merg fara el..

Nu sunt obsedata dar stiu ca reprezinta mai mult decat vroiam
Sau
Si obsesia e o dependenta?
Nu vroiam niciunu sa ajungem aici la inceput..era un joc al nostru..un joc stupid..in care am riscat amandoi..n`am stiut niciunu unde o sa ajungem…
1 septembrie…
Era sfarsitul jocului…sfarsitul nostru.si poate daca unu din noi nu recunoastea cu adevarat ce simtit de fapt unul pentru altul nu mai ajungeam la sentimentele astea
…nu fluturasi..
..nu panica…
…nu stres..
…nu atata iubire…
…nu atata curaj…
Si chiar daca aveam dubiile noastre in privinta jocului, chiar daca am vrut sa l terminam mai repede..dupa aia mai tarziu..dar de fapt niciunu nu vroiam sa pierdem sau sa abandonam..si am castigat

Fericire
Multe lacrimi
Multe certuri
Multe cuvinte frumoase
Mai ales ceva ce n`am mai simtit pentru nimeni…

Si daca ar fi sa o iau de la inceput?
tot cu el as face`o, as face aceleasi greseli…as face exact aceleasi lucruri care le`am facut..
Nu mai regret nimic…
Sa mi fie mila de cei din jurul meu?
Sa mi fie mila de cei care i`am ranit?
Sa mi fie teama de ce mi se poate intampla?
Sa mi para rau de persoanele care le`am pierdut de`a lungul timpului??
Nimic..nimeni nu merita..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate