sâmbătă, 13 martie 2010

am deschis ochii...



Pai cam da...perioada mea de "suferinta" s`a dus...adica..am deschis ochii si am realizat ca de fapt am doar 19 ani si am timp sa fac tot ce vreau si ce pot...poate multi ar zice ca trebuie sa`mi urmez visu..adica frate..am 19 ani..chiar asa n`ai nicio dorinta sa faci ceva la 19 ani??stiu ce vreau sa fac doar ca`mi trebuie rabdarea necesara...pe care sincer nu o am:) de exemplu sa devin make-up artist imi trebuie ceva rabdare.. multe cursuri...multa munca...bani multi:))imaginatie am destula..cred ca as putea sa ma descurc cu asta..adica ma gandesc...frate de ce`mi trebuie o facultate..sa fac o facultate de litere sau cine stie ce facultate si sa ajung secretara sau vanzatoare??asa cand pot sa fac niste cursuri mai importante si sa devin ce vreau...cat despre partea cu renuntatu knd am scris`o acum cateva zile..m am inselat..nu o sa renunt la nimic din ce ma face fericita...a fost doar o zi proasta din viata mea cand credeam k pot sa renunt sau sa las lucrurile sa mearga asa cum sunt..adica prost:))intradevar este o perioada mai proasta acum dar asta nu treb sa ma doboare ci sa mi dea curaj sa ma faca sa lupt...si asta o sa fac..nu o sa las nimic sa mi strice fericirea, curajul, puterea sau iubirea...am persoane care sunt alaturi de mine psihic si le sunt recunoscatoare...
asa ca...DA, o sa merg mai departe..stiu ca pot..iubesc, sunt iubita, sprijin am ..asa ca trebuie doar sa`mi dau mai mult silinta:D

2 comentarii:

  1. nu lasa nici o zi mai proasta sa te determine sa renunti la anumite idealuri, vise, dorinte , sperante etc :P... fruntea sus >:D< :P

    RăspundețiȘtergere
  2. exact asta o sa incerc sa fac..daca nu reusesc macar stiu ca am incercat..si mersi de incurajare >:D<:**

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate