marți, 16 martie 2010

spriiiing:x


pai dupa lungi astepatari...a venit si vremea buna...si nu ma refer la sensul figurat ci la sensul propriu...adica da, pare-se ca a venit primavara..cel putin asta mi`a dat de crezut in ultimele 2 3 zile..si sper sa nu se schimbe..si uite asa mi`a revenit chefu de viata...de iesit din casa [desi recunosc, am dormit pana la ora 14.00] si n am auzit niciun telefon cand eu ar fi trebuit sa plec la scl:))aia e..nimic pierdut sau interesant p`acolo
sunt fericita ca a venit primavara..doar pentru k stiu k usor usor se apropie vara..pana la zilele alea calduroase..enervant de placut de calduroase astept 1 mai ca un copil mic..nu exista zi in care sa nu vorbesc despre 1 mai..despre mare..despre serile alea lungi desi scurte de pe plaja..petreceri, bronz, nisip..cate si mai cate8->
nu cred k a fost an in care sa astept vara asa nerabdatoare si poate pentru k ma gandesc mereu daia vine atat de greu...
gata...asta vroiam sa spun..:))si poate e o mare aberatie ce am scris acum dar...dar si atat:))
uiiii...primavara:D
sau
uiii..vara hai mai repede!:))

Un comentariu:

Persoane interesate