joi, 22 aprilie 2010

candva




mai de mult...adicaaa...prin februarie asa daca nu ma insel
aveam multe idei pentru blogu asta
si postari interesante
si neinteresante, evident
si povesti, despre mine, despre el, despre noi
despre altii
imaginatie bolnava sau hai sa nu fiu asa rea cu mine...bogata:))
si mi imaginam atatea
ma gandeam la ce as putea sa mai scriu
ce ar fi mai interesant
oare mi l citeste cineva?
cineva il considera interesant?
si pana la urma...daca nu e interesant ce?:-??
l am facut pentru mine?sau pentru altii?
da, e si pentru altii sa arat ca si eu pot
da in primu rand e pentru mine
e "jurnalul" meu:)
in care nu pot scrie chiar tot prin ce trec...dar sunt si sentimentele mele p`acolo
si cate idei aveam pentru blogul asta
tot atatea cuvinte imprastiate aveam si inca am in cap


evident, nici nu asteptam sa ma schimb eu datorita unui blog:))
poate am ramas la fel de falsa
la fel de nepasatoare cu ceilalti din jurul meu
la fel de neprietenoasa si rece
dar iubesc la fel
am aceeasi putere
acelasi sentiment ciudat
care ma da peste cap uneori
aceeasi gelozie
aceeasi ura
aceeasi simpatie pentru unele persoane
uneori ma gandesc ca si asta e o parte a unui joc din viata mea
de ce joc??
ce?viata noastra nu e un joc??nu e o incercare?
fiecare da ce poate
eu dau ce pot
tu dai ce poti
nu poti??te dai la o parte

si acum..simt nevoia de o schimbare
mai mult k oricand
nu stiu de ce
dar asta simt
si o sa se intample, evident
si acum ma mananca sa beau o cafea
facuta de mine
esuata:))evident
ador cafeaua aia inchisa si nu dulce
urasc cafeaua dulce
abia pot sa beau
si mi plac tigarile mentolate:X

si din pacate trebuie sa va parasesc pentru ca a intrat iubi pe net:))
haha
bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate