sâmbătă, 24 aprilie 2010




Azi, acum..ma plictiseam si am gasit un blog..
Dar ma rog..de o ora tot citesc in el si are numai postari interesante
Si am ajuns la o postare care mi`a placut foarte mult...
Si cred ca a venit timpul sa`mi dau si eu masca jos si sa recunosc anumite chestii si sa raspund la unele intrebari:)
Da, intrebarile sunt furate dar raspunsurile sunt ale mele :d


Ziua cea mai frumoasa?
13 iulie 2009

Lucrul cel mai usor?
sa fiu eu.sa nu ma prefac

Cel mai mare obstacol?
sa nu cred in vorbele rele ale altora.

Cea mai mare greseala?
sunt prea multe:)

Cauza rautatilor?
Razbunarea.

Cea mai mare infrangere?
....

Prima necesitate?
Probabil sa fumez o tigara:)

Cel mai mare mister??
O sa reusesc ce mi`am propus?

Cel mai mare defect?
Prea rautacioasa.

Persoana cea mai periculoasa?
Eu:)

Cel mai urat sentiment?
Gelozia

Cel mai frumos cadou?
Sa fiu apreciata

Cel mai bun remediu?
Cea mai buna cafea facuta de mami si o tigara

Protectia afectiva?
Cele mai apropiate persoane

Cele mai necesare persoane?
El..si familia mea

Sentimentul cel mai frumos?
Golul din stomac..fericirea.

Un comentariu:

  1. WhatsApp: +1 (478) 247-0671 sau e-mail: okosunhomeofsolution@gmail.com
    CEL MAI BUN PENTRU COPII, CARE VĂ VĂ AȚI AJUTA CĂ AȚI VĂ RUGĂM LOVE-UL LOVE, EX-GIRLFRIEND, GIRLFRIEND, EX-BOYFRIEND, BOYFRIEND, EX-WIFE, WIFE, EX-HUSBAND, HUSBAND ÎN 48 ORE, SPELLS TO RETURITE REUNITE EX LOVER

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate