marți, 31 august 2010

shhhhh..insomnia


7 fara 20 si ma ridic din pat

nici macar 1% obosita 

nici nu`mi permit sa ma vait "inca o noapte nedormita"


ma ridic plina de lene din pat si incep si`mi caut botoseii si halatu`

pana si spre mirarea mea, nici macar nu m`am indreptat spre ibricu` de cafea

m`am dus la calculator sa ascult melodia care nu o mai ascultasem de ceva vreme

abia apoi mi`am facut curaj pentru alta cafea si o tigara tare...

plamanii nu`mi mai functioneaza de la atatea tigari proaste

sunt pusi de forma 

pana si creierul mi`e plin de fum

vorbesc despre o alta noapte nedormita, multe tigari proaste si o cafea tare si nu stiu de ce imi face placere sa o repet

in curand o sa incep sa mi simt oboseala in ochi dar o sa fac fata

n`o sa permit deranjul azi. n`o sa mai permit...deranjul n`o sa fie de partea mea.

31 august. ultima zi din luna mea

20 de ani impliniti

un 16 august

o mare scurta. Si atatea lucruri la care ma gandesc.

Iar trebuie sa fac fata frigului si ploilor. Nu mai sunt ploi de vara sa ies din casa si sa alerg pana la el.

Vor fi rare noptile nedormite. Si vor veni zile obositoare.

Dar asta nu inseamna  tristete.

E altceva...nu gasesc cuvantul.

31 august..o sa stau treaza cat de mult pot, dar tot nu accept deranjul..

INSOMNIA.



Si daca erai acum cu mine, te`as fi privit din nou cum dormi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate