miercuri, 5 mai 2010

Ganduri la o cafea





La sfarsit.la o cafea

Si ma culc.

Am baut si cafeaua

Gata.

Doar am promis.
Trebuie sa ma pun pe treaba.
Acum

Am fost la mare

Mi`am mai aprins o tigara

Ce greu o sa treaca:(
Termin scoala abia in iulie

Si celelalte
De teme
De proiect
De scoala
Mi`am amintit brusc

Ma gandeam si eu.
O sa fie la fel vara asta?
Dar de asta vara
M`apuca iar dorul

Si ce bine a fost
Am fost la mare

Ma uitam la poze
Mi`aduceam aminte

Astept.


Nici azi.

Nimic interesant..

Ma uitam....
Mi`am aprins o tigara


M`am asezat in fata calculatorului


Nu am mancat
Nu mi`era foame.

M`am schimbat
M`am spalat
Mi`am pus o cafea la facut


Eram singura..doar pisica ma astepta

Venisem de la scoala
Era vreo 12 jumate


La inceput.


La o cafea:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate