miercuri, 11 august 2010

Billy Joel "Piano Man" HD


N`ai vrea tu mai bine sa te cuibaresti in patul meu si sa mi spui noapte buna pana adorm?

Apoi sa ma trezesti cu un tipat sau cu o criza de ras?

Sa ma vezi buimaca si fara putere si sa nu inteleg ce e cu tine??

Sa nu existe niciun calculator

Niciun televizor

Decat o veioza mica sa mi citesti cartea preferata

Sa mi citesti 500 de pagini intr`o singura seara

Chiar daca dorm

Sa fii langa mine si sa te visez.

 

Si n ai vrea apoi sa ma trezesti tu dimineata

Dupa ce ai facut noapte alba stand langa mine si privindu`ma

Apoi spunandu`mi ca ai avut insomnie

Dar de fapt vroiai doar sa ai grija de mine

Nu, nu ca as fi somnambula

Sau ca as vorbi in somn

Ci doar pentru simplul motiv ca ti place sa ma vezi dormind

Si apoi sa “fumam cafele si sa bem tigari” pe burta goala

Sa ma fortezi sa mananc desi stii ca urasc sa mananc dimineata

Ai face`o doar pentru ca te`ar amuza

Apoi sa ma imbraci cu hainele tale si sa ma scoti asa din casa

Sa mergem pe strada in toata caldura si sa nu ne pese de privirile artagoase ale trecatorilor

 

Apoi sa ajungem acasa

Obositi si transpirati

Plini de lene

Sa ne trantim in pat si sa ascultam

“Piano man- Billy Joel” pana la epuizare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate