joi, 26 august 2010

Vor sa prinda viata


Ce curaj.Ce indemanare.

     Si ce vointa ai. 

Visezi  ceva ce nu cunosti cu adevarat, ceva...

aplauze

cat TEATRU!!

Doar ca e un simplu teatru de papusi

Cu povesti si replici stupide.

Cu fericire stramba si distractie amagitoare. Vrei sa fii cea mai fericita si interesanta papusa din piesa, dar uiti ca altcineva se joaca cu tine. Te foloseste si te plimba dupa bunul plac.


Vrei sa mergi in alta directie? NU, nu poti..esti inca deasupra mainii mele...te plimbi dupa mine impotriva vointei tale. Ce cosmar!

Uita-te-n jos! Ma vezi??

M-am pitit dar inca te manevrez.

Promite`mi razbunare papusa cu parul aspru, cu ochii desenati si cu gura stramba care pare ca zambeste.

Dar pana vei prinde viata...o sa fii atat de inutila si atat de folosita ca nu voi mai avea ce face cu tine..te voi arunca la cos.

Urmareste`mi pasii bine.

Papusica mea cu sfori...nu esti o papusa de portelan.

E spectacolul meu acum!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate